www.ahmadmasrigroup.com

يسرنا ان نعلن انه قد تم اقتتاح منتدى جديد على مستوى كبير و متقدم يرجى التسجيل هناك www.lebfreinds.com
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصوربحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
shimaa osman
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت


انثى
عدد الرسائل : 1671
العمر : 20
الموقع : مصر
العمل/الترفيه : الرسم- النت
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الجمعة يونيو 13, 2008 2:35 pm

444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shimaaosman.jeeran.com/profile/
نوجا وبس
مشرفة قسم موسيقى و فن و قسم السينما
مشرفة قسم موسيقى و فن و قسم السينما


انثى
عدد الرسائل : 3334
العمر : 30
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والنت
المزاج : رايق علي طول
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الجمعة يونيو 13, 2008 6:10 pm

5555555555
هقفله علي ايد حياه علشان متغبش عننا تاني
ههههههههه متهونيش عليه ياقمر خلاص مش هقفله علي ايد حد سماح المره دي

_________________








أعرف عيون هي الجمال و الحسن

و اعرف عيون تاخد القلوب بالحضن

و عيون مخيفة و قاسية وعيون كتير

وباحس فيهم كلهم بالحزن

عجبي !!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الجمعة يونيو 13, 2008 6:28 pm

ميرسي نوجا حبيبة قلبي


وإن شاء الله مش هاغيب تاني

1111111111111111

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
((المهــــاجر))
كاتب مهم
كاتب مهم


ذكر
عدد الرسائل : 452
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الجمعة يونيو 13, 2008 10:37 pm

222222222222222

ومشكوره يا ساره انا بخير بس شوي ألم هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الجمعة يونيو 13, 2008 11:29 pm

33333333333333333

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارة
كاتب مهم
كاتب مهم


انثى
عدد الرسائل : 316
تاريخ التسجيل : 07/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 5:16 pm

444444444444

ولو مهاجر لا شكر على واجب

هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 5:44 pm

5


أقفله علي يد إيمان لانها وحشتني موووووووووووووووووووووووت

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نوجا وبس
مشرفة قسم موسيقى و فن و قسم السينما
مشرفة قسم موسيقى و فن و قسم السينما


انثى
عدد الرسائل : 3334
العمر : 30
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والنت
المزاج : رايق علي طول
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 25/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 6:52 pm

1111111
والله ووحشتني انا كمان ياحياه ياتري ليه الغيبه دي يااحلي ايمان يارب يكون خير

_________________








أعرف عيون هي الجمال و الحسن

و اعرف عيون تاخد القلوب بالحضن

و عيون مخيفة و قاسية وعيون كتير

وباحس فيهم كلهم بالحزن

عجبي !!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 9:48 pm

222222222222222222

إن شاء الله خير ربنا يرجعها بالسلامه لينا يا نوجا

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shimaa osman
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت


انثى
عدد الرسائل : 1671
العمر : 20
الموقع : مصر
العمل/الترفيه : الرسم- النت
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:06 pm

3333333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shimaaosman.jeeran.com/profile/
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:08 pm

44444444444444

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shimaa osman
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت


انثى
عدد الرسائل : 1671
العمر : 20
الموقع : مصر
العمل/الترفيه : الرسم- النت
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:09 pm

55555555555555555

على يد ايمان لغيابها عنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shimaaosman.jeeran.com/profile/
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:14 pm

اه والله يا شوشو إيمان وحشتني كتير


1

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shimaa osman
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت


انثى
عدد الرسائل : 1671
العمر : 20
الموقع : مصر
العمل/الترفيه : الرسم- النت
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:17 pm

2222222222222222222

امونة وحشتنا كلنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shimaaosman.jeeran.com/profile/
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:35 pm

33333333333333333

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
shimaa osman
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت
مشرفة قسم الصوروقسم الضحك و النكت


انثى
عدد الرسائل : 1671
العمر : 20
الموقع : مصر
العمل/الترفيه : الرسم- النت
المزاج : متقلب
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   السبت يونيو 14, 2008 10:59 pm

444444444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://shimaaosman.jeeran.com/profile/
الفارس العربي
كاتب محب لعمله
كاتب محب لعمله


ذكر
عدد الرسائل : 2811
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:10 pm

55555555555

حرام ما بدى اقفل عل حدا كلكم حبايبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:12 pm

شكرا يا قمر تسلميلي يا رب



1

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
((المهــــاجر))
كاتب مهم
كاتب مهم


ذكر
عدد الرسائل : 452
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:17 pm

22222222222222

ريماس (المثل يقول لا مجال لضعيف بيننا)

هو بس باب ولو على يدي ههههههههههههههه

تسلمي على الرحمه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفارس العربي
كاتب محب لعمله
كاتب محب لعمله


ذكر
عدد الرسائل : 2811
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:18 pm

33333333333

طيب يا وحش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
((المهــــاجر))
كاتب مهم
كاتب مهم


ذكر
عدد الرسائل : 452
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:20 pm

444444444444444

انا وحش؟؟؟ ههههههههههههه

بس الباب على يد غيري اوكيه ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفارس العربي
كاتب محب لعمله
كاتب محب لعمله


ذكر
عدد الرسائل : 2811
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:21 pm

55555555555

اى طبعا يا وحش انت تستحمل

هههههههههههههههه

المهاجر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@حياة الروح@
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى
نائب رئيس المنتدى و القيم على المنتدى


انثى
عدد الرسائل : 8110
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والانترنت
المزاج : مستقر والحمد لله
الأوسمة :
الأوسمة :
تاريخ التسجيل : 14/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:22 pm

1111111111111111

_________________
أللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد





حيــــــــــــــــــــاة الــــــــــــــــــــــروح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
((المهــــاجر))
كاتب مهم
كاتب مهم


ذكر
عدد الرسائل : 452
تاريخ التسجيل : 19/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:27 pm

222222222222

المثل يقول يا شارد من الموت يا ملاقينه ,,,,,,فهمتي المعنى ههههههههههه


انا استاهل وانا ليش اتكلمت ههههههههههههه لو انا بقيت ساكت كان احسن هههه مشكوره ريماس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفارس العربي
كاتب محب لعمله
كاتب محب لعمله


ذكر
عدد الرسائل : 2811
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 23/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو   الأحد يونيو 15, 2008 3:37 pm

33333333

طبعا يا وحش لازم تكون خشن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
اللى يوصل رقم 5 يقفل الباب على يد اى عضو
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 12انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
www.ahmadmasrigroup.com :: قسم التسلية :: المسابقات الفوازيروالألعاب-
انتقل الى: